Személyes találkozó 2. – “B” komponens

Időpont:2019.10.13-15. helyszín: Szlovákia,Tornaalja

2019. október 13-án, vasárnap reggel indultunk Felvidékre. Az utazás célja testvériskola látogatás volt, de sok szép helyre eljutottunk, megismerhettük a Felvidék e részének gyöngyszemeit. Idegenvezetőnk sok érdekes dolgot mesélt az országról és a környékről. Kirándulásaink során érintettük a környék nevezetességeit,Szklabonya,Kékkő vára és Rimaszombat is napok során sorra került. Szállásunk nagyon kényelmes volt, gyerekek vacsorát követően az este folyamán ismerkedtek egymással és egy idegen nyelvű előadást is meghallgathattak. Második nap is folytattuk a nevezetességek megtekintését és testvériskolánkba is ellátogattunk, ahol nagyon kedves fogadtatásban volt részünk. Gyermekek rögtön birtokba vették a testvériskola játszóterét és közös játékba kezdtek. Kirádnultunk még Betléren is, majd ismét eljött az este. Reggelit követően még a környéken kirándultunk majd a déli órákban indultunk haza, sok-sok élménnyel.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.